13ºc

  • Descobreix
    Descobreix
    Un entorn únic
    • Història
    • Gastronomia
    • Platges
      • Platja de les Roques
      • Platja de Garbí
      • Platja Gran
    • Esports
      • Anima sana in corpore sano
      • Entrenar a Calella
    • Estacions
      • Estiu
      • Tardor
      • Hivern
      • Primavera
    • Festivals i tradicions
    • Voltants
      • A prop de Calella
  • Planifica
    Planifica
    Què vols fer
    • Informació pràctica
    • Què fer
    • On menjar
    • On dormir
    • Agències de viatge
    • Esdeveniments
  • Reserva
    Reserva
    On vols dormir
    • Allotjaments
  • PSTD
    Pla
    de Sostenibilitat
    • Eix 1 Transicio Verda i sostenible
    • Eix 2 Millora de l'eficiencia energetica
    • Eix 3 Transicio Digital
    • Eix 4 Competitivitat
  • Contacte
  • Notícies
  • Àrea premsa
  • Faqs
  • Avís Legal
  • actualitat de Calella

    noticies

    actualitat de Calella

    Inici > Notícies > 55 bandes participaran a la 30a. edició de l’Oktoberfest Calella
  • 55 bandes participaran a la 30a. edició de l’Oktoberfest Calella

    29 Set
    • Activitats

    55 bandes participaran a la 30a. edició de l’Oktoberfest Calella

    El tradicional Oktoberfest, que se celebrarà de l’1 al 22 d’octubre a l’envelat de la platja Gran, arriba enguany a la seva 30a edició.  

    Diumenge, 1 d’octubre comença a Calella la 30a edició de l’Oktoberfest on hi participaran 55 bandes procedents d’Alemanya, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, Hongria, Irlanda, Letònia, Noruega, República Txeca, Suècia i Suïssa. A les 16.30 h començarà la tradicional desfilada de les bandes participants que passaran per la Riera Capaspre, c. Jovara, c. Indústria, c. Església, plaça de l’Ajuntament, c. Riera i plaça Espanya (Bunyol).

    Al vespre, a les 20 h, a l’envelat de la platja, tindrà lloc la inauguració oficial de la 30a edició de l’Oktoberfest, amb el clàssic degollament del barril,  i que estarà presidida per l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini. Seguidament es donarà la benvinguda a les bandes musicals amb la seva presentació i lliurament de plaques commemoratives per part de les autoritats. Les actuacions s’allargaran fins les dotze de la nit.

    Els dissabtes 7 i 14 d’octubre tindrà lloc, a les 21 h, la presentació i benvinguda a les bandes de la segona i tercera setmana. Les actuacions a la carpa seran de dilluns a dijous des de les 20.00 h. a 00.00 h, els divendres de 20.00 h a 02.00 h, dissabtes de 21.00 h a 02.00 h i diumenges de 20.00 a 00.00 h. Les actuacions a la Plaça de l’Església seran cada tarda del 2 al 20 d’octubre (excepte dissabtes), de les 16.00 a les 20.00h.

    Des de l’Ajuntament de Calella us animem a compartir les vostres imatges sobre l’Oktoberfest a Facebook, Instagram i Twitter amb les etiquetes #calellabcn, #momentsdefelicitat i #oktoberfestcalella.

  • Contacte
  • Notícies
  • Àrea premsa
  • Faqs
Partners
Ajuntament de Calella ATC Calella
Col·laboradors
Catalunya Turisme Barcelona és molt més Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme Destí Intel·ligent Turístic Fundació Miquel Valls
  • Avís Legal
  • Mapa web
  • by eMascaró